estar cinc minuts més al llit quan sona el despertador

1) Llevar-se no és tan violent.

2) Et permeten focalitzar el dia.

3) És quan s’hi està millor.

Anuncis

6 Respostes to “estar cinc minuts més al llit quan sona el despertador”

  1. markevicius talokevicius Says:

    si.

  2. pete mickeal Says:

    Jo recomano l’opció “snooze” del despertador. Els 10 minuts de regal són glòria pura.

  3. Ho tindré en compte pit! una recomanació teva pot ser molt valuosa!!!

  4. Jo he optat per despertar-me amb la meva cadena de música preferida, fa que em llevi de més bon humor.

  5. quina és aquesta emisora???

  6. Jo he optat per muntar-me un estil de vida que no impliqui estar despert necessàriament abans de dinar 😛 excepte dijous 😦

Deixa un comentari

