realitzar una enquesta per pensar el futur d’aquest blog

1) No n’he fet mai cap.

2) Sorprendre als meus apreciats lectors.

3) Fer-los creure que els tinc en compte.

4 Respostes to “realitzar una enquesta per pensar el futur d’aquest blog”

  1. quantes vegades has votat tu?

  2. jo he votat un cop… però el vot és secret! i la propaganda a can facebook sempre va bé!

  3. Jo he votat doblement i no cal pas que sigui secret. A mi m’agradaria que seguissis amb els tres motius o que mantinguessis la brevetat (que per això et llegeixo). Crec que em mereixo cert favoritisme per ser un dels comentaristes més fidels.

Deixa un comentari

